Translate

viernes, 16 de noviembre de 2012

La foto del divendres.

Cada divendres possare una foto que m'agradi.
Avui en possare una de vella que tenia per l'ordinador, ja que han obert el periode per començar el campionat d'onades grans de ALGORTA "GETXO" - PUNTA GALEA. I m'ha vingut aquesta al cap.



Aquesta onada es coneguda per la gent Euskadi com a Jeffrys, ja que recorda molt a la de Sud Africa JBay. Es una onada molt especial funciona dies contats a l'any i es extremadament perillosa. El lloc es espectacular el port que es veu es el "Portu Zharra" que vol dir Port vell del municipi ALGORTA, un lloc molt pintoresc i maco, que tinc que dir jo, la meva dona es d'aqui. Si no hi heu estat mai ja sabeu a on anar de vacances. Si hi aneu a l'agost son les festes del port, no tenen desperdici.

No hay comentarios:

Publicar un comentario